Klantcase

“Met het programma PMT voorkom je administratieve rompslomp”

Branche:
Supermarkt

Aan het woord:
Coop Ter Apel

Klant sinds:
2008

Coop

Door het stoppen van het pakket Lomis moesten we aan een ander pakket. Onze zoon Tom werkt nu zo’n 8 jaar in de winkel en mede door hem hebben we voor PMT van Retail Solutions gekozen. Zelf zie ik het vooral als praktische software voor roosterplanningen, maar Tom zag er ook de leukigheid van in.

Coop ter Apel

Gert van der Haar, Coop Ter Apel

“Met het programma PMT voorkom je administratieve rompslomp"

Nooit meer vragen wanneer ze moeten werken

We hebben de implementatie tegelijk met de overschakeling van C1000 naar Coop aangepakt en daarom was het voor sommigen wel een beetje een cultuurschok, maar uiteindelijk wel dé manier. Voor sommigen was het wel even wennen om te werken met PMT, vooral voor de oudere medewerkers. Zij zien het digitaal versturen van het rooster al snel als een inbreuk op hun privacy. De jeugd daarentegen vond het vanaf dag één alleen maar erg makkelijk.

Met het programma PMT voorkom je administratieve rompslomp. Vroeger slingerden de urenbriefjes overal rond en moesten de medewerkers constant vragen wanneer ze moeten werken. Nu leggen we de verantwoording bij de medewerker neer, dat is erg makkelijk en daar zijn ze zelf ook blij mee.”

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Het werk in de winkel leuker maken en tot 1% minder loonkosten op je omzet realiseren?

Minder loonkosten op je omzet realiseren?​

Ruim 80.000 gebruikers en meer dan 900 vestigingen werken succesvol met Retail Solutions

Lees ook onze andere klantcases

Jan Linders supermarkten

Supermarkt

Jan Linders

“We hebben het idee dat Retail Solutions ons niet alleen als productgebruiker ziet, maar meer als samenwerkingspartner. Dit ervaren wij als zeer prettig.”

Lees het verhaal