Case: Coop Ter Apel

Home > Onze klanten > Coop Ter Apel

Daling tot 1% in loonkosten

Bespaar direct op personeelskosten

Meer dan 75.000 gebruikers!

Waaronder Kiko Milano, Intratuin, Vomar en Jumbo

Zeer eenvoudig in gebruik

Snel resultaat en overzicht in de hele winkel

Coop Ter Apel

Met het programma PMT voorkom je administratieve rompslomp

Nooit meer vragen wanneer ze moeten werken
“Door het stoppen van het pakket Lomis moesten we aan een ander pakket. Onze zoon Tom werkt nu zo’n 8 jaar in de winkel en mede door hem hebben we voor PMT van Retail Solutions gekozen. Zelf zie ik het vooral als praktische software voor roosterplanningen, maar Tom zag er ook de leukigheid van in.

We hebben de implementatie tegelijk met de de overschakeling van C1000 naar Coop aangepakt en daarom was het voor sommige wel een beetje een cultuurschok, maar uiteindelijk wel dé manier. Voor sommigen was het wel even wennen om te werken met PMT vooral voor de oudere generatie. Zij zien het digitaal versturen van het rooster al snel als een inbreuk op hun privacy. De jeugd daarentegen vond het vanaf dag één alleen maar erg makkelijk.

Met het programma PMT voorkom je administratieve rompslomp. Vroeger slingerden de urenbriefjes overal rond en moesten de medewerkers constant vragen wanneer ze moeten werken. Nu leggen we de verantwoording bij de medewerker neer, dat is erg makkelijk en daar zijn ze zelf ook blij mee.”
– Gert van der Haar, Coop Ter Apel

Deze bedrijven gingen u voor:

Ook besparen op jouw personeelsplanning?

Marges in de retail zijn ontzettend klein. Een slimme planning van personeel en workforce management kunnen net het verschil maken voor jouw winkel. Ontdek nu hoe makkelijk je kunt besparen met onze Personeels Management Tool.