Onze klanten

Met meer dan 750 klanten zijn we ondertussen een serieuze speler in de retailwereld. Onze klanten beoordelen ons met gemiddeld een 8.  Voor ons is dit de graadmeter, want klanten hebben is één, maar tevreden klanten hebben is nog veel belangrijker. We streven ernaar om onze klantenbeoordeling dit jaar op een achtenhalf te krijgen. Hoe we dit doen? Door onze oplossingen nog meer aan te laten sluiten op uw vraag, u optimaal te woord te staan bij vragen en net dat beetje extra te bieden dat andere partijen niet doen. Door onze supermarktervaring kunnen we snel schakelen en direct inspelen op uw behoefte. Op deze pagina laten wij onze klanten dit graag zelf  aan u vertellen.

Coop Ter Apel

Gert van der Haar - Door het stoppen van het pakket Lomis moesten we aan een ander pakket. Onze zoon Tom werkt nu zo’n 8 jaar in de winkel en mede door hem hebben we voor PMT van Retail Solutions gekozen. Zelf zie ik het vooral als praktische  software voor roosterplanningen, maar Tom zag er ook de leukigheid van in.

We hebben de implementatie  tegelijk met de de overschakeling van C1000 naar Coop aangepakt en daarom was het voor sommige wel een beetje een cultuurschok, maar uiteindelijk wel dé manier. Voor sommigen was het wel even wennen om te werken met PMT vooral voor de oudere generatie. Zij zien het digitaal versturen van het rooster al snel als een inbreuk op hun privacy. De jeugd daarentegen vond het vanaf dag een alleen maar erg makkelijk.

Met het programma PMT voorkom je administratieve rompslomp. Vroeger slingerden de urenbriefjes overal rond en moesten de medewerkers constant vragen wanneer ze moeten werken.  Nu leggen we de verantwoording bij de medewerker neer, dat is erg makkelijk en daar zijn ze zelf ook blij mee.

Albert Heijn Amstelveen

Ko van der Linden - Met PMT zie je in één oogopslag of je met je planning, uren en omzet uitkomt. Mijn teamleiders gaan er heel vakkundig mee om. Het programma geeft hun inzicht, waardoor ze makkelijker binnen budget blijven.

Ik gebruik PMT zelf ook. Het is plezierig dat je niet gebonden bent aan een vaste werkplek en overal kunt inloggen. Via het systeem is het eenvoudig een bericht te sturen naar onze medewerkers. Zij hebben ieder een eigen login en zoeken via PMT zelf een vervanger als ze niet kunnen werken. Dat geeft mij een stuk rust.

Medewerkers vragen via de software ook hun verlof aan en na goedkeuring wordt dit direct gekoppeld aan de planning. Bijkomend voordeel is dat alle CAO-regels in het systeem zijn verwerkt, waardoor je geen scheve schaats kunt rijden. Tel daar bij op dat Retail Solutions al je vragen netjes beantwoord, dan is PMT simpelweg een aanrader!

Jumbo Gieten

Jan Abbas - In de retail is er altijd wel een reden waarom de productiviteit niet is gehaald. Met PMT is dat verleden tijd. Je hebt normuren en daar houd je je aan. Dat is fantastisch!  

Mijn bedrijfsleider voert van tevoren de verwachte omzet in en per dag sturen we bij. Onze medewerkers zijn bloedfanatiek. Als de omzet niet wordt gehaald of er zijn teveel uren ingezet, gaan ze spitten om uit te zoeken hoe dat komt. Zo krijg je verdieping en ontstaat er een enthousiaste competitie, ze hebben plezier in hun werk.

PMT zorgt voor meer bewustwording in je bedrijf. Ik ben in eerste instantie met Retail Solutions in zee gegaan om mijn cijfers op orde te krijgen, maar je kunt zoveel meer met het pakket. Wacht er niet mee, maar ervaar het. Ik bekijk de planning, haal er rapportages uit, maar dat kost me nog geen half uurtje per dag. Als er medewerkers vrij zijn, zijn ze nu ook echt vrij. PMT geeft je organisatie meer rust.

Retail Solutions - Copyright © 2018