Over PMT

PMT staat voor Personeels Management Tool. Dit is een web-based applicatie ontwikkeld voor retailers om met name de planning binnen uw bedrijf te verbeteren. De PMT is ontwikkeld door medewerkers met bijna allemaal ervaring in de supermarktbranche. Hierdoor hebben wij een goed inzicht van wat u wilt en nodig heeft. PMT biedt retail ondernemers de mogelijkheid veel zaken zoals het inlezen van KPU, loonstroken en dergelijke op één plek te waarborgen. 

Uiteraard kan PMT voornamelijk gebruikt worden voor het plannen van uw medewerkers. Dit is echt zeker niet het enige dat u met PMT kan. Zo kunnen u medewerkers bijvoorbeeld ook verlof aanvragen, vervanging zoeken en hun beschikbaarheid opgeven via PMT. Met deze tool wordt u ondersteund in alle dagelijkse werkzaamheden binnen een supermarkt die met de planning van uw medewerkers heeft te maken. U kunt vrijwel alles bij PMT waarborgen. Daarnaast zijn wij vertrouwd partner bij AFAS en hebben wij een koppeling met de meeste gebruikte salarispakketten.

Indien u interesse heeft in PMT kunt u met ons vrijblijvend een afspraak maken om uw wensen te bespreken.

Waarom PMT?

- Daling van 0,1 tot 1% in loonkosten.
- Gemiddelde terugverdientijd van 3 tot 6 
  maanden.
- Zeer eenvoudig in gebruik.
- Gemiddelde klantwaardering van een 8!
- Helpdeskbelasting is minder dan 3 
  minuten per winkel per maand.
- AFAS Product partner.
- Meer dan 75.000 gebruikers!

Retail Solutions - Copyright © 2018